Eredeti vagy utánzat? Az FM utánzat? Vagy alternatíva? - Parfümimádók

2018. augusztus 27., hétfő

Eredeti vagy utánzat? Az FM utánzat? Vagy alternatíva?

Egy kis FM parfüm tájékoztató:

Eredeti vagy utánzat? Az FM utánzat? Vagy alternatíva?

Tegyük kicsit helyére a dolgot.

A parfümöket mindig is nagy misztikum övezte és valahogy mi vásárlók ezt szeretjük. De nézzünk egy kicsit a dolgok mögé.

Utánzatokat forgalmaz az FM Group? Mit jelent az, hogy utánzat?

Ha van egy CÉG-1 és ennek a termékét a CÉG-2 lemásolja. Ugye akkor a CÉG-2 terméke utánzata a CÉG-1 termékének. Ez így tiszta igaz?

De mi van akkor ha a CÉG-1 elad terméket A-cégnek, B-cégnek és C-cégnek. Akkor melyik lesz az utánzat termék? Mind A,B és C cég a CÉG-1 termékét vásárolja.

Valami hasonló van az FM Group esetében is. Van egy DROM nevezetű cég amely a parfümökbe szánt illó olajok 80%-át gyártja. Olyan nevek vásárolnak tőle, mint a Hugo Boss, a Gucci és az FM Group is.

Honnan tudjuk, hogy a DROM ezeknek a cégeknek és az FM-nek is gyártat?

Az FM esetében egyszerű a kérdés, hiszen mindkét cég kiadott nyilatkozatot, hogy egymással üzleti kapcsolatban vannak illetve a DROM kelet-európai igazgatója minden nagyszabású FM rendezvényen ott van.

A többi cég esetében ezt elvileg hivatalosan nem tudjuk mert ezek titkos üzleti kapcsolatok MA. Igen ám, de korában ez nem volt ilyen szuper titkos és a DROM még a saját weboldalán büszkélkedett azzal, hogy kiknek ad el parfümolajat. Erről tettem ki néhány képet.

Akkor most van olyan, hogy utánzat vagy nincsen?

Tehát a megfogalmazás úgy helyes, hogy bolti kereskedelemben kapható termékek és nem bolti kereskedelemben kapható termékek.

A boltban kapható márkák többsége NEM parfümök. A legtöbb termék EDT azaz Eau de Toilette vagy EDP azaz Eau de parfüm. Az EDT-ben lévő parfüm olaj 4-8% az EDP-ben lévő parfüm olaj átlagosan 15%. Az FM Group termékei ezeknél eggyel vagy kettővel magasabb besorolási osztályba esnek mivel a termékek zöme parfüm, azaz olajtartalma 20%. De a parfüm azon kívül, hogy több benne a parfümolaj egy dologban különbözik. Abban, hogy nincs benne víz azaz csak parfümolaj van benne illetve a hígításához szükséges alkohol. (Ez speciális alkohol). Minden más termékben még víz is van. Aki tud franciául tudja, hogy Eau francia szó és magyarul vízet jelent.
Ezek tudatában teljesen természetes, hogy egy parfüm illata eleinte eltér egy VÍZEZETT termék illatától és kb. 20 perc elteltével lesz a két termék illata ugyanolyan.

Az FM a bolti márkák termékeit forgalmazza?

NEM, az FM a világon lévő legjobb illatokat forgalmazza. Ha ma 2018-ban van egy népszerű illat amit az egyik cég pl. Light Blue-nak keresztelt el akkor az FM-nek is lesz egy olyan terméke amit az FM 33-nak keresztel el.

Minek az illatlista?

Az illatlistát azért használjuk mert az emberek NEM tudják, hogy milyen illatot szeretnek. Azt tudják, hogy egy adott illat ami tetszik nekik az melyik márka, de azt már nem, hogy az milyen illat, hogy milyen illatcsoportba esik és milyen alcsoportba stb… azt senki nem tudja. Tehát valahogy el kell indulni és ehhez jó támpont a lista. Én ha valakinek illatot ajánlok akkor soha sem kizárólag azt az illatot adom neki ami az FM-nél megfelel a kedvenc illatának hanem több illatot. Pl. ha valakinek a Hugo Boss a kedvenc illata akkor 52,466,332 illatokat adom.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése