Nutricode Slim Extreme Tesztelés - Egy Hónap - Parfümimádók

2018. november 6., kedd

Nutricode Slim Extreme Tesztelés - Egy Hónap

Egy havi Slim kúra végéhez értem. Ahogy írtam az első írásomban nekem a pajzsmirigy és az éjszakai nem sok alvás kicsit megnehezíti a fogyást. Nem sok mozgást tudtam beiktatni csak amit eddig kutyaséti + napi teendők... De odafigyeltem a szénhidrátfogyasztásra, kenyeret nem ettem csak abonettet, én már évek óta nem eszek tésztát így ennek elhagyása se volt gond, krumplit mértékkel, rizst sem ettem, persze néha becsúsztak büntiesték ;).

Mi az amit tapasztaltam:
- Az anyagcserém megnőtt ami nekem nagyon fontos
- Tényleg szomjasabb voltam, mivel a felesleges vizet hajtja ki a szervezetből, igyekeztem többet inni, nem mindig jött össze, kicsit sok kávét iszok ami elveszi a szomjúság érzetét, erről le kell szoknom, de nehéz éjjeli műszak után :D.
- Rám is mint sok emberre talán, egész nap nem kívánom az ételt, de estére jöhetne bármi, a slim segített, hogy estére ne kívánjam úgy a szénhidrátokat, így megpróbáltam egy fehérje dúst ételt enni estére, gyros saláta, joghurt abonett szendviccsel...

És most nézzük a számokat:
Kg: 1,3 (ha mozogtam is volna biztos több lenne)
Comb: -3cm
Derék: -3cm
Csípő: -3cm
Mell: -6cm

Összességében én meg vagyok elégedve így a cm - kel ahhoz képest hogy nem csináltam semmi + munkát.

A kúra második felében használtam és használni is fogom a
Beta Glucan Active Anticellulite - Narancsbőr és feszesítő krémet, a combra és a hasamon, csak ajánlani tudom.


Most Pedig belevágok az új zsírégető italunkba, eddig csak jókat hallottam itt is meg fogom osztani az eredményt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése