Nutricode Slim Extreme Tesztelés - Parfümimádók

2018. október 17., szerda

Nutricode Slim Extreme Tesztelés


Október 11. - én, pontosan 7 napja megérkezett az én kis Slimem, már nagyon vártam, hogy tesztelhessem. Néhány szó rólam, miért is akarom ezt kipróbálni és tesztelni:
Mindig is küzdöttem a kilokkal pajzsmirigy alulműködés miatt (mielőtt bárki hozzászólna,hogy gyógyszer szedsz e.... nem gyógyszert nem kell szednem, de minden mellékhatása megvan, persze húszon éves koromban könnyebb volt tartani az 50-52kg, de hát aztán jött a terhesség....)
így én már nagyon sok mindent próbáltam, most egy gyönyörű 10 hónapos kislányom van, de a doki is megmondta, hogy nagyon meg kell szenvednem a fogyással, így eddig semmi nem vált be hosszútávon, most kaptam pár visszajelzést vevőktől, hogy nekik ez nagyon is jó, így rászántam magam, gondoltam ha nekem beválik akkor tuti , hogy mindenkinek be fog :D.
Így leírtam a kezdő cm,kg... ezt majd csak ha nagyobb változás van időközönként közölném, most még nem akarok hetente, naponta mérlegelni, mert az csak kedvem szegné.

De amit elmondhatok egy hét leforgása alatt, az első pár napban tényleg ki voltam száradva így sokat ittam, ezeket a véleményeket már mástól is hallottam, tehát a felesleges víz távozik a szervezetből, tényleg nagyon sokat kellett a mosdóba járnom és az anyagcserém is megnőtt, aminek nagyon örülök hisz aki alulműködésben szenved az tudja, hogy emiatt a tényező miatt megy nehezen a fogyás.
Éhesnek se éreztem magam, ami szintén jó, mert pici mellett csak épphogy bekaptam valamit és ez se tesz jót a szervezetnek, sajnos azok akiknek szenvedős a babájuk éjjelente tudják, milyen, hogy alig alszanak, sajnos mi is ilyenek vagyunk így néha nehéz odafigyelni mindenre, de megpróbálok.

Most már eljutottam arra a pontra, hogy úgy érzem ez beválhat nekem, így valami korlátot kéne szabnom, mivel ez a készítmény arra szolgál, hogy alacsony kalória bevitel mellett is jól érezhesd magad, így vagy saját táblázatban vagy neten vezetnem kéne a fogyókúrám, így talán jobban átláthatom mit is eszek és mennyit szabad, mert hiába ha nem is eszik sokat az ember a kaloria még lehet sok :).

Egy hét múlva jövök a következő beszámolómmal, és -7dkg nál tartok :D :D :D

Bővebb információ a termékről: -Fogyás könnyedén, étvágy csökkentéssel 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése